temen makan temen

Si Bedul ude sebulan manyun terus, ude dasarnya tukang ngambek eh semakin monyong. Si Mamang ude greget banget, mao nge-jitak batang anunya.

Eiiit, Sabar Bos! tanya dulu nape Bedul begitu, jangan mare mare aje.

manohara_1

Si Saik yang temen curhatnya ngga tau ada apa gerangan, Si OM temen sebantal-nya (waktu bujangan) juga kurang paham. Ape gara gara urusan wadon?

Ogut jadi curiga! Emang biasa dia patah hati, sakit ati di tinggalin perempuan. Tapi maslah ini beda, apa berantem ama bini-nya? tapi kemaren akur pas Ogut maen PS di rumenye. Lagi juga dia ude ngga ngontrak, ude rujuk ama bininya.

Waduh jangan jangan keseringan di gedik ama Mamang, ato kebanyakan di semprot Mandor Daus. Eh, jangan jangan lagi jatoh cinta lagi ama anak PKL, Si Nopi yang badannya sekel kaya paya rujak.

Au ah! Ogut ngga paham juga. Tapi lama lama urusan runyem, siape yang mao bantuin Ogut bikin Buah ame Kue. Cuman Bedul doang yang rada rajin (asal ade sajennye-roko super).

Tapi kalo ngga saleh kemaren dia pernah cerita, dia di zolimin Koh Awang. Lantaran mr.xxx tapi ngga cerita banyak.

Mudahan besopan Bedul ude sumbringah lagi, nyengir lagi kaya Jaing. Udu kalo ngga ade Bedul.

Dul, Dul sabar tong!.

Iklan

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s