udah beli baju lebaran belom?

kaos lebaran

Lebaran kurang 2 minggu pasar makin rame, rame yang jualan ame rame yang belanje. Terutame emak emak yang emang udah tugasnye belanje, gak ketinggalan rame ame anak anak yang pade pengen baju lebaran. Ade juga yang sesambatan nangis ditengah pasar.

Emang udah tradisi dari jaman dulu kalu mao lebaran pade beli baju lebaran, baju baru gitu. Nggak peduli emak bapaknya punya duit ape kaga, yang penting lebaran punya baju lebaran, begitu kate bocah bocah. Kesian pan yang emak bapaknya susah ngga gablek duit bangsa sepeser, sementara anaknya uring uringan minta dibeliin baju baru buat lebaran.

Mengkenye sudare sudare yang kelebihan duit inget ame orang susah, inget ame anak yatim. Tuh liat ude banyak orang yang miara anak yatim rejekinya makin nambah. Inget duit kaga dibawa mati.

Laen cerita kalo Ogut dulu nih setiap mo lebaran beli baju baru pasti minta beli jem robot robotan di pasar. Ude hebat banget deh lebaran pake baju baru ame jem robot robotan. Gak lupe beli bajunye kudu same ame ade perempuan Ogut, maklum anak sundulan. Ngga lupe juga nengok uwa di Ragunan ^.^

Kate orang orang tua dulu, baju baru biasanya pade pegih jait ame kang jait sebab baju toko mahal harganye. Itu juga yang make baju toko kalu bukan orang kaya ngga bisa munyain. Beda sekarang jait lebih mahal ketimbang beli baju jadi di pasar.

Nah sudare sudare selaen lebaran inget beli baju baru, ingetin juga Bayar Zakat tuh, inget sedekah, inget tuh ya. Inget juga puasanye di pol-in jangan kalah ame anak anak, malu ah ude tue bangke ngga puasa.

Iklan

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s