2012

ude lame kaga ngomong melayu tinggi… bismillah!!

film 2012

2012???

Ape tuh 2000 selosin” kate emak emak di kampung. “Ahh bentul kaga omongan Emak Loreng dukun Kampung Bulak katenye 2000 dapet selosin” kate emak emak nyautin. “Untungnye kecil dong jual 2000 selosin?” kate emak emak lagi. “Ahh di warung Mpo Semeh 2000 dapet 4 biji, atunye gope!” kate Mpo Nenen.

“Ahh o-on luh pade!” Kate Mpo Lelah angkat bicara. “Eh Mpo Kesih denger ye! itu mah bukannye 2000 dapet selosin, Itu omongan maslah kiamat?” Saut Mpo Lelah sok tau urusan.

Kiamat?

Ape tuh? Bocah yang ngaji juga paham ape tuh kiamat? Kiamat urusan tuhan. Kapan die datengnye seterah tuhan. Mao sekarang? besok? seterah tuhan ye! Bolenye!

Ngapain ngeributin pepesan kosong yang belom tentu juntrungannye! he he.

Inget kaga taun 1999 bulan 9 tanggalan 9!

Katenye juga kiamat dateng! Boro! mane? Mane? Ade tuh Aki Amat yang nyengir nyengir sembari lagi selonjoran di bale depan rume. Ape si Aki Mamat yang lagi macul di kebon garapan.

Ude ahh Ogut laper!

20 responses to “2012

  1. gi dah sono kalo laper makaaaaaaaan….!!!!

    pantes siang-siang dingin bawaannya laper yaaakkk…..😀

  2. 2000 dapet selosin ntu apaan seh…??? kolor babe yaakkk…????
    wkakakakakakakakak😀

  3. yaakk ellaaahh ngomongin aki amat lagi…..
    capek aaahhh gue….. plan gue belon kesampaean soalnya…
    *ngomong logat betawi*

  4. wehh…ikutan ngomongin 2012 juga gut??? ho oh tuh gut…yg penting siapin diri yaak buat ngadepin kiamat, ga usah panik…kebanyakan panik, malah ga siap2 ntar..he.he..^^

  5. 2012 hanya akhir tahun..bukan akhir dunia..wkwkwkw
    salam rimba raya lestari

  6. Hihihihi…lucu juga ya bang haris…bisa aja bikin ceritanya…

  7. Bener tuh, bang haris…kiamat sih gak ada yang tau kapan…cuma Tuhan yang empunya dunia ini yang berhak memutuskan kapan hari kiamat…

  8. Kayaknya tanggal 12-12-2012, Gw bakal kawin lagi kekekekek

  9. waduh.waduh.waduh. paling bagus mah Emak Ingin Naik Haji 2012. Hehehe…

  10. ah nih pelem kagak seru, cuma menang di efek doang. jalan cerita juga kagak jelas. nonton aje si emak yang mo naek haji

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s