cerita musim ujan

“Masyaalloh Pandi, elu masing ngompol aje! tue bangke juga!” tereak Mpo Ipah ame anaknye Si Pandi. “uhh gua jewer nih kuping biar panjang!” tereak Mpo Ipah kesetanan. “Aduh ampun Mak, sakitt!” jawab Pandi kelenger jejeritan nahan sakit.

“Entuh liat cucian ude se-abreg abreg, panting gantung kaga kering kering! ngarti luh!” katenye lagi makin keki. “Huh huh huh ampunin Pandi Mak!” jawab Si Pandi tambah nangis.

“Ude tau musim ujan pake ngompol segale! gua bise modar! mati mude” kate Mpo Ipah kekeselan. “Ampun ampun! ude sono elu maen yang jauh lari larian di lapangan,  kalo ude kering elu pulang!” kate Mpo Ipah nyuruh Si Pandi maen.

Aduh bise bise aje Mpo Ipah. Emang nasip orang kecil, ude rume ngontrak, cucian banyak, anak banyak, masing kecil kecil lagi rajin ngompol pula. Aduh aduh sabar ye!

Sabar! Masing ade sorga Mpo, biar kate di dunya suseh mudahan di aherat kite seneng ye Mpo!

Nah siape tau Si Pandi jadi persiden! Pan Mpo juga yang seneng… he he

postingan terkait :

Iklan

24 responses to “cerita musim ujan

  1. pandi itu bang haris bukan…???

  2. ooh beda ya…. 😀
    trus kalo bang haris sapa…???
    kalo pandi sapa..???

  3. bang haris itu ganteng
    si pandi itu yah si pandi

  4. Cerita yang unik… 😀

  5. Sikit x,,ceritanya.yah..?

  6. Salamat kehujanan Bang Haris…
    h.he.he

  7. ujan lagi ujan lagi…!! blognya ogut jadi blognya ujan neeh…siapa yg mo cari inspirasi ttg ujan…tanya ajah ma oguuut…^^ (aq ikutan promosiin ogut neeh^^)

  8. Wah, benar nih. Sepertinya si Pandi itu bang Haris ya??? Hahahahaha….

  9. asal jangan di jewel ampe lepas aja tuh kuping heheheheheeh. bener kata babesajabu .kaburrrrrrrrrrrr

  10. Amin…..

    muga2 ntar diakherat kita2 dapat senengnya 🙂

    mpo ipah mpo ipah……

  11. Hik…hik….hik…… 😉

  12. hehehehe….

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s