Sakit Pinggang Di Musim Hujan

Alhamdulillah musim ujan, apepun akibatnye kite musti bersyukur ame yang maha kuase.

Ngomongin musim ujan ude pastinye penyakit pade dateng, di undang ape kaga tetep pade dateng.

Contoh Si Bedul kalu ude dateng musim ujan, penyakit pinggangnye dateng juga. Kerja nggak semenggah bediri nggak bise tegak. Bikin Si Mamang naek darah turun omelan.

“Gue nggak ngarti saban dateng musim ujan pasti Si Bedul sakit pinggang?” Kata Mamang minta pendapetan Si Saik yang sebage tetua di dapur.

“Saye juga nggak ngarti Pak” Kata Saik, “Alesan kali Pak biar kaga kerje” Kata Saik lagi.

“Begitu aje pade bingung luh?” Kate Koh Awang nimpalin obrolan.

“Si Bedul tuh kabanyakan ‘MENCLOK’ ape lagi musim ujan, dingin dingin empuk!, Segale! kaye nggak tau Si Bedul aje yang nggak bole liat ‘BASKOM” Kata Koh Awang ngejelasin.

“Buset, Lah pantes pinggangnye linu melulu” Kate Bangbang nahan ketawa.

Iklan

12 responses to “Sakit Pinggang Di Musim Hujan

  1. waspadalah banjir akan melanda kota Jakarta, banyak2 minum aer putih biar gak sakit pinggang, soale persiapan buat nguras lumpur ntar kalo kena banjir….

  2. kekekeke…gosok aja dengan balsem cap kaki tiga, sakit pinggangnya pasti ilang

  3. wah pantes..pada banjir ya..salam bang…saya temannya mas putra (sobat sehat), teman satu kantor…bisa tukeran link gak bang…punya abang udah di pasang di halaman sahabat apotik, haris ahmad..makasih bang sebelumnya

  4. sakit pinggang emang kenal musim, Gut??? keknya disetiapa saat kalau dia pingin menclok ajah di badan manusiyaaa…. hehehe

  5. wkwkwk…kalo saya sih sakit pinggangnya karena nyerokin banjir…kemarin udah sekali…

  6. Ping-balik: Penyakit Katarak di musim hujan « harisAhmad

  7. Ping-balik: Bedul jatuh cinta lagi dan lagi « harisAhmad

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s