Bedul jatuh cinta lagi dan lagi

Sebut aje Si Bedul😀 (bukan nama sebenernya) yang selalu jatoh cinte dimane aje kapan aje. Kaga kapok kapok ketangkep basah bininye.

“Kalo ude jodo gak kemane” Jawabnye kalo ditanye orang.

Hmm…

“Ya emang kaga kemane, kalo kaga buat gue yah buat orang laen” Jawabnye polos.

“Ijinkan aku mencintaimu atau bolehkan ku sekedar sayang padamu”

Begitu deh prinsip dalem atinye he he

Kelakuannye kadang jadi serba salah di kerjaan. Kontan Si Mamang yang mao semue keryawannye disiplin jadi kebakaran kumis. Nggak cukup sekali due kali Si Bedul di verbal, ampe di sidang di adepan umum😀 Ampe juga tuh di Espe tetep aje begitu.

“Ude Mang, ude takdir dari Yang Kuase, diemin aje Si Bedul begitu, kaga bae ngelawan takdir” Kate Saik sok bijak nasehatin Si Mamang.

Cinte gitu kaga dapet di indarin😀

Orang Laen banyak yang baca ini juga :

  1. Sakit Pinggang Di Musim Ujan
  2. Si Bedul Buaye Palmerah
  3. Ada Anak PKL
  4. Marketing Baru
  5. Si Bedul Patah Hati
  6. Si Bedul Di Tawar Murah
  7. Dasar Bedul Dasar Ro’up
  8. Akibat Sri (1)
  9. Akibat Sri (2)
  10. Si Bedul Di Perbal
  11. Si Bedul Hilang
  12. Pindah Kontrakan

24 responses to “Bedul jatuh cinta lagi dan lagi

  1. Dasar si bedul….😀

  2. kalo dah cinta..tai kambing rasa coklat…wkwkwk…

  3. hehehe bedul bedullll

  4. bukan maen gurihnye
    bener biar kate tai kambing rasa coklat mede😀😀

  5. kita kok bicara hal yg sama ya Gut.. masalah jatuh cinta: kalau aq ma si boil …😛
    cinta emang tak harus memiliki…😆

  6. bedul kek gitu kan gara2 cintanya ku tolak tuh wkwkwk

  7. salam mas buat sibedul😉

  8. kenapa nama alias gw muncul?

  9. dasar sibedul memang suka kawin
    semoga tidak kawin sambil lari aja

  10. kalo udah jatuh cinta gak inget ada bini ya mas bedul…

  11. Ping-balik: Mencoba Pingback Dari Dashboard « CITRO MADURA

  12. asal jangan bini orang dirayu juga..Beduuulll…Beduuulll.. insyaaaff donk😀

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s