Nama Gua Gayus

Kenalin nih name ane Gayus, lengkapnye Mugaya Bin Usman panggilan bekennye Gayus. Kalo temen temen ane suka manggil Ganyong alias Gayus Monyong maklum gigi ane tonggar kaya Bang Malih he he.

Kerjaan ane ngurusin Pajek. Eit jangan curiga dulu, ini pajek bukan sembarang pajek. Ini pajek bulanan warga. Maklum jabatan ane hansip kampung bagian mintain duit bulanan ke warga.

Golok di pinggang kumis melintang ha ha ha ha, jidat lebar rambut selembar…..

Ujung sikut warnenye keling

Ane kaga takut ame maling

nyikatin perut ampe dada

ane cume takut ame janda

Ane takut boongin warga, percume dong ane ngaji ame Wa Aji Dul dari orok kalu ane boongin warga. SUMPAH Ane takut ame Alloh mengkenye ane jujur. Duit warge ane catetin dikumpuin di RT Jukih. Semuenye trasparan, ente kaga percaye tanye Si Jemih!

“Gue demen dah kalu ame elu Gayus” Kate RT Jukih ngebanggain ane.

“Kudunye orang penggede same ame elu, musti JUJUR!” Kate RT Jukih lagi.

“Elu biar muke demek tapi orangnye jujur!”

“Eh RT Jukih jangan bawe bawe pisik dong, ente kaga liat nih golok ude laper!”

16 responses to “Nama Gua Gayus

  1. Waduh…padahal kan GAYUS udah ketangkep kok bisa nulis blog ya?

  2. hehehe…
    kalo gayus yang ini setuju deh dijadikan ketua KPK sekalian..
    atau jadi wapres aja ya Bung…
    hehehe… salam sukses…

    sedj
    http://sedjatee.wordpress.com

  3. moga-moga gayus asli ngebaca tulisan lo bang…… ntar disangka ada kembarannya lagi… hehehehehe

  4. ehm…ehm…saya deket-deket blog ini ah..soale kabarnya bang Gayus duidnya banyak neh… 😀

  5. wuuihhh gie rame nie berita… apa kabra Gut?? lame ga jumpe… hehehe…

  6. Ini yg bikin blog bang Haris jadi unik, ngebanyol ala anak Betawi. Belajar di mane Bang 😀

  7. he he he gak dari mana mana kang
    dari ati turun ke keyboard

  8. Ping-balik: Gayus Menghilang Lari Ke Rumah Janda « harisAhmad

  9. Ping-balik: Seandainya Eyang Kembali SMA « harisAhmad

Tinggalkan Balasan

