Menir Bagi Bagi Bonus

Gegernya dunia asep dapur tentang Menir yang mao bagi bagi sodakoh bikin Si Bedul same Si kardun kebingungan 7 keliling. Ape sebab? Tuh orang lantaran ude ngebayangin yang namenye bebelian make duit bonus.

‘Gue mau beliin bini gue mesin cuci” Kate Si Bedul bangga atinye

“Gue mao beliin Si Piih anak semate wayang gue mubil mubilan yang pake batere” Kate Si Kardun kaga mao ngalah.

Mereka bedue ude dibayangin yang namenya keindahan sorga dunia. Padahal itukan baru kabar burung bahwasanye Si Menir mao bagi bagi duit. Mao bagi bagi sodakoh kaya Bang Madit.

“Ehh elu pade ngapain bayang bayangin itu duit, sabar yang namenye rejeki kaga kemane, kalo bukan ke kite berarti ke orang laen” Kata Si Om bijaksana.

Kontan Si Bedul dan Si Kardun diem seribu base.

“Nah mending kite yang sodakoh ame anak yatim, ame orang fakir ketimbang nungguin sodakoh Si Menir. karuan juge elu bantuin gue masak buat keriaan besok ari” Kata Si Om lagi.

Tinggalkan Balasan

