Tag Archives: cici paramida

ada ada aja kasus cici paramida

cici paramida2Tadi pagi sambil ganyem pisang  goreng (lagi) ogut nonton Tipi kali aja ade berita calon persiden. Eh malah nonton Cici Paramida yang kena kasus ame lakinya.

Kesianan banget, liat aja tuh ampe bedarah darah, tega banget itu orang lelaki.

(saduran pake bahasa Ogut)….maaf maaf nih!
“Nahlu dikate juga ape makan tuh cinta! makan tuh pilihan luh” Kata Adiyaksa pamannya. “Pan udah gua bilang sebelomnya ati ati ah, dia (Suhaebi) udah bekali kali kawin, ngarti kaga luh Ci?” Kata Adiyaksa lagi. “Tapi aye terlanjur cinta, mungkin ini udah takdir idup aye” Kata Cici ama pamannya. He he he…..

tapi sekarang………………….

Percuma kawin di depan Kabah kalo kelakuan kaya kucing garong, mending kawin di Bongkaran atawa di Kalijodoh. Malu ama malaikat, malu ama Malaysia ah….

Aduh lalaguan artis ^.^

JANGAN JUAL NEGERI INI
JAYALAH INDONESIA…

enak betul….

pisangAduh tau aje orang rumah semalem abing ujan gede, tadi pagi sedeng dingin dinginnya abing mandi. Ehhh, ternyetong ade pisang goyeng di kresek item, tau aje parut kosong glondangan.

Duh, duh enyaaaak amat Mak? anet aneeet nyarap pisang goreng sambil nonton Cici Paramida di TIPI. Hmmm hmmm, udah lama betul nih ngga nge-ganyem pisang goreng. Pas suasananya, pas!.

Aduh, abis 3 potong pisang goreng-nya, kekeyangan terus ke belakang. Eh, jadinya malah pisang kukus, same same pisang donk! he he he (maaf maaf nih). Baca lebih lanjut